پرشین کلود

شماره تماس: 041.33374634 | با ما تماس بگیرید!
تاریخ : امروز ۱۶ آذر ۱۳۹۵

قوانین و مقررات خرید و استفاده از خدمات پرشین کلود

کلیه کاربران سرویس های پرشین کلود و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویس های پرشین کلود، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس  پرشین کلود می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که پرشین کلود از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و پرشین کلود حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.persiancloud.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا تیکت به  پرشین کلود اعلام گردد.

                                                        ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

قوانین مالی

۱- سرویس گیرنده می تواند هزینه سرویس خود را مستقیماً به یکی از شماره حساب های معرفی شده شرکت واریز کرده و مشخصات واریز خود را بصورت کامل (شامل نام بانک مبدا و مقصد، مبلغ واریزی، شماره پیگیری و تاریخ) بصورت تیکت به بخش مالی ارسال نماید یا از طریق درگاه های آنلاین بانکی پرداخت نموده.

۲- سرویس گیرنده موظف است قبل از رسیدن موعد سررسید سرویس خود، نسبت به تمدید سرویس اقدام نماید. در غیر این صورت شرکت حق مسدود و حذف سرویس را برای خود محفوظ نگاه داشته است. شرکت سعی خواهد کرد از طریق ایمیل و پیامک، سرویس گیرنده را در جریان تمام شدن دوره سرویس قرار دهد. در صورت عدم اطلاع، سرویس گیرنده موظف است از طریق حساب کاربری خود در سایت اطلاعات لازم را کسب نماید.

۳- در صورت عدم پرداخت هزینه در موعد مقرر، سرویس پس از یک روز بصورت اتوماتیک غیر فعال شده و در صورت عدم پیگیری توسط سرویس گیرنده، پس از یک هفته به کلی حذف خواهد شد. لازم به ذکر است فعال شدن دوباره ی سرویس تنها مشروط به پرداخت صورتحساب سرویس بوده و در صورت استفاده از پرداخت آنلاین بصورت اتوماتیک قابل انجام است.

۴-  پرشین کلود می تواند در هر زمان نسبت به تغییر قیمت های خود اقدام نماید. سرویس گیرنده نیز در صورت تمایل به تمدید سرویس خود ملزم به رعایت قوانین و پرداخت قیمت های جدید خواهد بود.

۵- بازگشت کامل هزینه، تنها تا ۵ روز و با ذکر دلیل موجه امکان پذیر می باشد و پس از آن هیچگونه وجهی برگشت داده نخواهد شد. لازم به ذکر است زمان برگشت وجه توسط شرکت تعیین شده و شرکت در این مورد اختیار تام دارد.

توضیح: بازگشت وجه در صورتی امکان پذیر خواهد بود که سرویس ارائه شده دچار مشکل باشد/شود یا تحویل سرویس در زمان تعیین شده صورت نگیرد. منظور از مشکل، اشکالات سخت افزاری مانند لود بالا یا کیفیت سرویس مانند آپتایم پایینتر از ۹۹% ماهانه یا اختصاص پورت شبکه کمتر از ۵۰ درصد مقدار تضمین شده برای هر پلن هست که باعث شود سرویس ارائه شده غیرقابل استفاده برای کاربر شود.لازم به ذکر است تشخیص این مساله (و همچنین برگشت وجه در سایر موارد) با بخش پشتیبانی سایت خواهد بود.

۶- شرکت، حق تامین و وصول کلیه مطالبات و جرائم، سود تاخیردر پرداخت و سایر هزینه های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویسها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتی که خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه نکند حق هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب می نماید. لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی ازعدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیتهای ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار میباشد.

۷- صورتحساب هر سرویس یک هفته قبل از سررسید آن بصورت اتوماتیک ایجاد خواهد شد و قابل پرداخت خواهد بود. همچنین جهت یاد آوری کاربران در سه نوبت ایمیل یادآوری صورتحساب برای ایشان ارسال خواهد شد که به صورت زمان های ذکر شده در زیر خواهد بود:
» ایمیل اول یک هفته قبل از سررسید و هم زمان با ایجاد صورتحساب.
» ایمیل دوم دو روز قبل از سررسید و صرفا جهت یادآوری صورتحساب.
» ایمیل سوم در روز سررسید سرویس و جهت آخرین یادآوری صورتحساب.

۸- با توجه به تعدد سرور های مجازی ارائه شده، و عدم وجود نرم افزار مناسب و خودکار جهت مدیریت ترافیک مصرفی کاربران، پهنای باند مصرفی یک بار در ابتدای هر ماه میلادی ترافیک مصرفی بازبینی خواهد شد و درصورت وجود مصرف اضافی، با قیمت مشخص شده برای هر سرویس فاکتور خواهد شد.

 

قوانین اجرایی و شرایط استفاده

۱- سرویس ‌گیرنده موظف است که از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تعویض حقوق وتعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی  پرشین کلود مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق لغو قرارداد را برای سرویس دهنده محفوظ می دارد. در صورت نیاز شرکت به مدرک شناسایی، سرویس دهنده موظف است ظرف مدت ۲۴ ساعت نسبت به ارسال کپی مدرک شناسایی خود (کارت ملی یا شناسنامه) اقدام نماید، در غیر این صورت تمامی سرویس های سرویس گیرنده تا زمان ارسال مدرک شناسایی مسدود خواهد شد.

۲- سرویس ‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده از IP (های) تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر روی سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

۳- در صورتی که از سرویس گیرنده از سرویس های “مدیریت شده” استفاده نمی کند، پرشین کلود تنها موظف است در مورد مسائل مربوط به شبکه و یا سخت افزار سرور پشتیبان شما باشد، لذا در صورت تمایل کاربر برای دریافت پشتیبانی در مورد نرم افزار و یا تنظیمات سرور، باید در هنگام سفارش سرور، مدیریت سرور را نیز درخواست کنید.

توضیح: مدیریت اولیه شامل نصب و آپدیت سیستم عامل و نصب نرم افزارهای کاربردی بوده که به رایگان برای تمامی سرویس ها انجام میشود و سایر تنظیمات درخواستی کاربر شامل این نوع مدیریت نخواهد شد. همچنین درصورت ایجاد اختلال در تنظیمات انجام شده پس از تحویل سرور، رفع مشکل یا انجام تنظیمات مجدد مشمول هزینه مدیریت خواد شد.

۴- هر گونه توهین به سرویس ها و خدمات، مسئولین و کارمندان شرکت از طریق سیستم پشتیبانی، پیامک، ایمیل و تلفن به هر شکل ممنوع می باشد و شرکت اختیار کامل برای قطع سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

۵- پشتیبانی شرکت در حال حاضر فقط از طریق پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی (تیکت) انجام می شود و امکان پشتیبانی آنلاین و گفتگوی تلفنی وجود ندارد. با این حال، سوالات قبل از خرید خود را می توانید از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین، تماس تلفنی و ارسال درخواست پشتیبانی (بخش فروش) با ما در میان بگذارید.

۶- سرویس گیرنده موظف است درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی و با انتخاب بخش پشتیبانی مناسب و در صورت نیاز انتخاب سرویس مورد نظر، ارسال کند. در صورت ارسال درخواست پشتیبانی با حروف انگلیسی، درخواست پشتیبانی بدون هیچگونه پاسخی بسته خواهد شد.

۷- وظیفه ی نگهداری از فایلها و بک آپ گیری از آنها در سرورهای اختصاصی و مجازی ارائه شده، بر عهده ی کاربر میباشد و در صورت بروز مشکلاتی که باعث از دست رفتن اطلاعات سرورهای مجازی شود (مانند خرابی هارد دیسک) شرکت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت. در سرویس های میزبانی وب،وظیفه ی بک آپ گیری منظم بر عهده ی  پرشین کلود خواهد بود و در صورت نیاز، شرکت ملزم به ارائه ی بک آپ به کاربر خواهد بود.

 ۸- هسته اختصاصی پردازنده ی ارائه شده در سرورهای مجازی، به ترتیب پلن های اول تا سوم  (تک هسته) و چهارم تا ششم (دو هسته) نهایتا تا ۳۰% ، ۴۰% و ۵۰% بصورت میانگین ماهانه و نهایتا ۲ ساعت در طول یک روز بصورت ۱۰۰% قابل استفاده خواهند بود و درصورت نیاز به استفاده بالاتر از این مقادیر، هزینه دریافت خواهد شد.

۹- درحال حاضر آی پی های ما روی برخی سایت ها دارای مشکل محدودیت هستند که البته این مساله محدود به برخی سرویس ها مانند گوگل کد و موارد مشابه میباشد که علیرغم پیگیریهای متوالی هنوز نتیجه ی مورد نظر در جهت رفع این مشکل دریافت نشده و همچنان منتظر پاسخگویی سایت های نامبرده میباشیم.

۱۰- با توجه به تبعیت  پرشین کلود از قوانین جمهوری اسلامی ایران و ارائه سرویس از دیتاسنترهای انگلیسی، تمامی کاربران ملزم به رعایت قوانین سرویس دهی در جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی (از جمله رعایت حق کپی رایت و عدم ارسال هرزنامه و عدم وجود هرگونه استفاده غیر قانونی) می باشند و درصورت مشاهده عدم توجه به این موضوع، سرویس کاربر از طرف شرکت کنسل خواهد شد.